-Hasta siempre Cuba!

2009.03.19. 09:24

 

A bejegyzés trackback címe:

https://negyfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr891011321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.27. 09:12:03

Hali!

Megnéztem a képeket :) Ezek a népek a vidámságukból élnek?:)

negymadar 2009.03.27. 14:39:27

Másból nem élhetnek, mert még jegyre sem lehet sokmindent kapni. És jegy sincs. De van rum, és van zene. Mindenütt, az utcán és a kocsmákban is.Meg rendteg gyerek, napfény(az ablakokban nincs üveg)
magánháznál laktam , megismerkedtem velül. Tehát VIVA CUBA!
NÉGYmadár

cselák 2009.04.01. 20:07:02

Ma véletlenül a Travel Channel "Szomjas utazójának" összeállításában ugyanezt a sokdioptriás szemüveges szivarozó nagymamát láttam. Ez a lényegből mit sem von le, mert a képek mind lélek közeliek. Ilyenkor gondolkodik el az ember, hogy mi is a "jó élet" valójában. Egy nép akkor él a legjobban, ha függetleníteni tudja magát a helyzettől. Mi is ilyenek voltunk. És ma ilyenek vagyunk-e? Aligha.

dini 2009.04.19. 17:12:47

nagyon fura érzés volt nézni a képeket.piszok jol sikerültek.remélem sikerül az életben mindkét helyre eljutnom, azelőtt hogy a fejlödő világ mocska tökretenné őket.

http://canocamandmusic.freeblog.hu/ 2009.05.14. 12:58:28

A másod hazám :)

Én is remélem, mint kubai állampolgár is, hogy nem fogják megfertőzni a "fejlődést" hozó üzletemberek.. bár lehet, ez elkerülhetetlen :(

Vége lesz ott a vidmámságnak ha ez bekövetkezik. Engem is kicsinált teljesen az, hogy itt nőttem fel magyarországon (2 hónapos korom óta). De ez az én döntésem volt, mert azt hittem magyarország a lehetőségek országa, közben meg nagy szívás az egész. Mint sokan amerikáról :)) Na mindegy, majd csak boldogulok :))

A képek szépek! Hangulatosank :)

zserbo 2009.05.16. 00:47:01

Ezt is ajánlom megnézni,ahova a kommunizmus lábát beteszi ,ott nyomor ,szegénység,Vietnami kommunizmus,vietnami nyelven hangzik a beszéd, de képekről minden érthető.
www.videoplayer.hu/videos/play/177731

http://canocamandmusic.freeblog.hu/ 2009.05.16. 11:59:05

Csak bele néztem a videóba, de vietnám egészen más, azt látom. Kubába, annak ellenére, hogy szegénység van, vidámak. Ráadásul önnellátó gazdaság van!!! ami szerintem egy fontos dolog. Mert amíg ez van, nem teszik tönkre, és nem mérgezik tömegesen a földeket!!! - mint itt a nyugatot utánzó országokban!

Lodogi Pascal (törölt) 2009.06.17. 08:11:17

Na igen, kubát nem nagyon fogja megrázni a gazdasági válság.. :D

nagymari57 2009.06.22. 16:15:40

A képek eszméletlen jók, totál érezhető belőlük a nagy nihil, de ugyanakkor a "nemtudommihiányzik,mertsosemvolt" boldogsága is. Ilyen sok nevető arcot látni , már az is feldob.! Látom itt is vonzottak a régi tetők.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.06. 01:22:18

Nagyon jók a képek. A témájuk is, és maguk a képek is :)

trendo+ 2010.02.26. 08:24:46

Az öreg újságos már bizonyára a Fidél Nélkül-t kínálgatja :)
süti beállítások módosítása